گروه کاربران لینوکس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

لاگ دانشگاه آذربایجان :: Azarbaijan University Linux User Group

گروه کاربران لینوکس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

لاگ دانشگاه آذربایجان :: Azarbaijan University Linux User Group

How to Easily Hide the Unity Launcher in Ubuntu 14.04



شما ممکن است از Launcher Unity در اوبونتو 14.04 استفاده کنید، اما ممکن است آن را دوست داشته باشید که بر روی دسکتاپ شما قرار گیرد. با این وجود، راه اندازی Unity Launcher به طور خودکار زمانی که از آن استفاده نمی کنید پنهان می شوید.

توجه: اگر از Ubuntu 14.04 از یک ماشین مجازی استفاده می کنید، می توانید لانچر را مخفی کنید اما با حرکت دادن ماوس به سمت چپ یا گوشه سمت چپ بالای صفحه، نمی توانید دوباره آن را نشان دهید. ما این را با استفاده از VirtualBox آزمایش کردیم. پایان مقاله برای گزینه دیگری را مشاهده کنید تا پرتاب یونیت فضای کمتری بر روی صفحه نمایش بگذارد.

برای اینکه Unity Launcher به طور خودکار پنهان شود، روی منوی سیستم در گوشه سمت راست بالای صفحه در بالای صفحه کلیک کنید. "تنظیمات سیستم" را از منوی کشویی انتخاب کنید.



کادر محاوره ای "system setting " نمایش داده می شود. در بخش «Personal» روی «Appearance» کلیک کنید.




روی صفحه "Appearance" روی تب "Behavior" کلیک کنید.






در سمت راست زبانه «Behavior» یک سوئیچ روشن / خاموش وجود دارد. روی سوئیچ کلیک کنید تا روشن شود




سوئیچ روشن / خاموش نیز نارنجی تبدیل می شود. گزینه های اضافی برای چگونگی نشان دادن پنهان Unity Launcher در بخش "Auto-hide the Launcher" در برگه "Behavior" در دسترس است. در زیر "محل آشکارسازی" را انتخاب کنید که آیا می خواهید ماوس را به هر مکان در سمت چپ یا فقط به سمت بالا سمت چپ صفحه بکشید تا نشانگر Unity Launcher را نشان دهد. برای تغییر حساسیت محل آشکارسازی از کشویی کشف حساسیت استفاده کنید.



هنگامی که تنظیمات خود را انتخاب کرده اید، کادر محاوره ای "تنظیمات" را با کلیک روی دکمه "X" در گوشه بالا سمت چپ کادر محاوره ای بسته کنید.




زهرا هاشم زاده 941832244

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد