گروه کاربران لینوکس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

لاگ دانشگاه آذربایجان :: Azarbaijan University Linux User Group

گروه کاربران لینوکس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

لاگ دانشگاه آذربایجان :: Azarbaijan University Linux User Group

سامسونگ در حال آوردن لینوکس روی گوشی های GALAXY میباشد.

برخلاف Google ، Apple یا Microsoft سامسونگ هیچگونه پیشنهاد جامعی برای حرفه ای هایی که به دسکتاپ نیاز دارند ندارد.سامسونگ با فناوری  Dex،امکانات جانبی برای گوشی های Galaxyفراهم کرده که با یک مانیتور متصل میشوند و یک رابط کاربری مشابه دسکتاپ ارائه میدهند.این تجربه مشابه Ubunto Duckاست.

نصب لینوکس روی گوشی های Galaxy سامسونگ این قابلیت را به گوشی های هوشمند میدهد که چند سیستم عامل را اجرا کنند، توسعه دهندگان را قادر می سازد باتوزیع های مبتنی بر لینوکس خود روی موبایل هایشان کار کنند،هر وقت که آنها نیاز داشتند که از یک تابع که روی گوشی های هوشمند osموجود نیست استفاده کنند ،کاربران می توانند به راحتی برنامه را تعویض کنند و هر برنامه ای که نیاز دارند روی سیستم عامل لینوکس اجرا کنند.در حال حاضر توسعه دهندگان می توانند با سامسونگ و با استفاده از موبایل هایشان کدنویسی کنند و کارشان را به طور یکپارچه  روی یک صفحه نمایش بزرگ تر ادامه دهند.

یکی از مزیت های سامسونگ که فراتر از توزیع های معمولی  لینوکس دسکتاپ است، این است که سامسونگ مالک تمام زنجیره های سخت افزاری از صفحه نمایش تا حافظه میباشد.

Galaxy قدرتمند تر شده است زیرا  Dexفعال شده است.توسعه دهندگان توانایی ایجاد محتوا روی یک صفحه بزرگ را تنها با استفاده از دستگاه های تلفن همراه فراهم میکنند. این نشان دهنده یک گام مهم برای توسعه دهندگان نرم افزار است که اکنون می توانند یک محیط توسعه کاملا کاربردی باتمام مزایا یک تنظیمات دسکتاپ که در هرزمان و هرکجا قابل دسترسی باشد،ایجادکنند.

به گفته شرکت سامسونگ : "سامسونگ لینوکس در Galaxy هنوز در حال پیشرفت است.

منبع :                           www.linux-magazine.com/online/news

شماره دانشجویی :       941831201 ( حمیده ابراهیم زاده)    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد